x
V B O X T U R K E Y
Cemil Topuzlu Cad. Dr. Kazım Lakay Sok. Zeynep Apt. No: 6/12 Fenerbahçe / Kadıköy / İstanbul

Uyuyor mu?


Uyuyor mu?

RACELOGİC Çekiş Kontrolü, elektronik yakıt enjeksiyonlu benzinli motorlu araçlar için uygundur.

RACELOGİC Çekiş Kontrolü, elektronik yakıt enjeksiyonlu benzinli motorlu araçlar için uygundur. Sistem, otomobilin enjektör sinyal kablolarıyla entegre edilmiştir - bu nedenle sinyaller her zaman Çekiş ecu'sundan geçer. Uygun bir RPM sinyali de bağlanmalıdır.

Bununla birlikte, RACELOGİC Çekiş Kontrolü aşağıdakilerle uyumlu değildir:

Tekleme algılama: Motor yönetiminiz, aracı gevşek ev moduna geçirerek veya motor kontrol gösterge lambasını aydınlatarak teklemeleri tespit etmeye çalışırsa, tekleme algılama işlevi devre dışı bırakılmadıkça RACELOGİC Çekiş Kontrolü kullanılamaz. Bu, bazı durumlarda ECU ayarlama uzmanları tarafından yapılabilir.
Enjektör akımını kontrol etmek / sınırlamak için darbe genişliği modülasyonu.
Enjektör sürücülerini tepe ve tutma
4ohm'dan daha düşük dirençli düşük empedanslı enjektörler
Tepe ve tutma ve darbe genişliği modülasyonlu enjektör sinyalleri
Islak azot akışı
Su ve Etanol enjeksiyonu
Aktif ABS sensörleri
Motor Konfigürasyonu

RACELOGİC Çekiş Kontrolü, altı veya sekiz enjektör arayüzü ile mevcuttur. Dört, beş veya altı silindirli bir motorda, altı enjektörlü bir arayüz sistemi kullanırsınız (sırasıyla beş / dört silindirli bir motorda bir veya iki giriş yedekli olur).

Bir V8'de, özellikle araç çok yüksek bir güç / ağırlık oranına sahipse, sekiz enjektörlü arayüz sistemimizin kullanılması tavsiye edilir; iki silindiri etkilenmeden bırakarak ve kesim sıralarını buna göre değiştirerek bir V8 motorunda altı silindirli bir sistem kullanmak tamamen mümkündür. Bununla birlikte, bunu yapmanın dezavantajları, fırlatma kontrolü ve tam gaz kaymasının kullanılamaması ve çalışma düzgünlüğünün o kadar büyük olmamasıdır.

İki veya dört silindiri etkilenmeden bırakarak yine bir V10 veya V12 üzerinde RACELOGİC Çekiş Kontrolü kullanmak da mümkündür. Bir V10 motorunda kullanılan sekiz silindirli bir ünite, hem fırlatma hem de tam gaz kayması kullanılabildiği ölçüde, enjektör girişlerinin daha yüksek oranı nedeniyle son derece etkili olabilir.

Hala emin değil misin?

Aşağıdaki formu doldurun, aracınızın RACELOGİC Çekiş Kontrolü ile uyumlu olup olmadığını kontrol edelim. Aşağıdaki formu göremiyorsanız lütfen sayfayı yenileyin veya buraya tıklayın.